Przetarg na: Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
Polska-Świebodzin: Urządzenia medyczne
2015/S 033-055851
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno-Ortopedyczny im. dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zamkowa 1
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych
Osoba do kontaktów: Robert Łobanowski
66-200 Świebodzin
POLSKA
Tel.: +48 684750601
E-mail: przetargi@loro.pl
Faks: +48 684750602
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.loro.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne
miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno-Ortopedyczny im.
dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej, ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin.
Kod NUTS PL432
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy
implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach
ortopedycznych z podziałem na zadania. Przedmiot zamówienia oferowany
przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do
używania określone ustawą z 20.5.2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. z
2010 r. nr 107 poz. 679 z późn. zm.).
Zamówienie składa się z 27 niepodzielnych zadań.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33141620, 33141750, 33162000, 33169000, 33183100
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zamówienie składa się z 27 niepodzielnych
zadań. Obejmuje cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń
medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych, szkolenia oraz
dostarczenia instrumentarium do wykonywania zabiegów.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 573 390 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Micro napęd akumulatorowy do nasadek wiertarskich/frezerskich z osprzętem do leczenia operacyjnego małych kości kończyny dolnej i górnej1)Krótki opis
Micro napęd akumulatorowy do nasadek
wiertarskich/frezerskich z osprzętem do leczenia operacyjnego małych
kości kończyny dolnej i górnej – 1 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33162000, 33100000
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 25 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – Endoproteza pierwotna stawu kolanowego
1)Krótki opis
Endoproteza pierwotna stawu kolanowego – 50 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 245 500 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Endoproteza stawu kolanowego jednoprzedziałowa, cementowana
1)Krótki opis
Endoproteza stawu kolanowego jednoprzedziałowa, cementowana – 30 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 120 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – Specjalistyczny wyciąg do artroskopii nadgarstka
1)Krótki opis
Specjalistyczny wyciąg do artroskopii nadgarstka – 1 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33162000
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 100 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – System endoprotezoplastyki rewizyjnej stawu kolanowego
1)Krótki opis
System endoprotezoplastyki rewizyjnej stawu kolanowego – 8 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 129 640 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – Niskoprofilowa płytka do osteotomii małych kości w obrębie stopy z kompletem śrub
1)Krótki opis
Niskoprofilowa płytka do osteotomii małych kości w obrębie stopy z kompletem śrub – 30 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 16 500 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 – Endoproteza połowicza paliczka palca stopy
1)Krótki opis
Endoproteza połowicza paliczka palca stopy – 10 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8 – Tytanowa płytka do osteotomii kości piętowej
1)Krótki opis
Tytanowa płytka do osteotomii kości piętowej – 10 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9 – Autoklawowalne narzędzie wielokrotnego użytku, przystosowane do utrwalania kompresji przy osteotomii małych kości
1)Krótki opis
Autoklawowalne narzędzie wielokrotnego użytku, przystosowane do utrwalania kompresji przy osteotomii małych kości – 1 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33169000
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 800 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10 – Tytanowe śruby do korekcji płaskostopia
1)Krótki opis
Tytanowe śruby do korekcji płaskostopia – 20 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11 – System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i więzadła krzyżowego tylnego
1)Krótki opis
System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i więzadła krzyżowego tylnego – 100 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 65 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12 – System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego
1)Krótki opis
System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego – 180 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 117 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13 – Drut wiercący do rekonstrukcji ACL
1)Krótki opis
Drut wiercący do rekonstrukcji ACL – 50 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14 – Drut celowniczy do śrub interferencyjnych
1)Krótki opis
Drut celowniczy do śrub interferencyjnych – 30 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 800 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15 – Drut wiercący z łamanym końcem, pozwalającym na wiercenie kanałów w systemie retro
1)Krótki opis
Drut wiercący z łamanym końcem, pozwalającym na wiercenie kanałów w systemie retro – 140 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 105 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Zadanie nr 16 – Zestaw do rekonstrukcji więzadła przyśrodkowego rzepkowo-udowego (MPFL)
1)Krótki opis
Zestaw do rekonstrukcji więzadła przyśrodkowego rzepkowo-udowego (MPFL) – 1 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33162000
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 500 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Zadanie nr 17 – Kotwica wykonana z materiału PEEK
1)Krótki opis
Kotwica wykonana z materiału PEEK – 50 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 42 500 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Zadanie nr 18 – Zestaw narzędzi do artroskopii biodra
1)Krótki opis
Zestaw narzędzi do artroskopii biodra – 1 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33162000
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 36 000 RON
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Zadanie nr 19 – System do płukania rany w trakcie operacji
1)Krótki opis
System do płukania rany w trakcie operacji – 300 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33162000
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 45 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Zadanie nr 20 – Płytki anatomiczne do zespolenia kości strzałkowej
1)Krótki opis
Płytki anatomiczne do zespolenia kości strzałkowej – 15 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 20 850 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Zadanie nr 21 – Płytki proste do zespolenia kości strzałkowej
1)Krótki opis
Płytki proste do zespolenia kości strzałkowej – 10 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 100 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Zadanie nr 22 – Płytki do zespoleń kości dłoni
1)Krótki opis
Płytki do zespoleń kości dłoni – 10 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 9 300 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Zadanie nr 23 – System tytanowych gwoździ elastycznych
1)Krótki opis
System tytanowych gwoździ elastycznych – 10 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Zadanie nr 24 – Małoinwazyjny system do stabilizacji stawu krzyżowo-biodrowego
1)Krótki opis
Małoinwazyjny system do stabilizacji stawu krzyżowo-biodrowego – 70 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 234 500 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Zadanie nr 25 – Śruby kaniulowane
1)Krótki opis
Śruby kaniulowane – 30 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 7 800 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Zadanie nr 26 – Trzpień endoprotezy stawu biodrowego cementowany
1)Krótki opis
Trzpień endoprotezy stawu biodrowego cementowany – 20 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 30 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Zadanie nr 27 – Endoproteza pierwotna bezcementowa stawu biodrowego
1)Krótki opis
Endoproteza pierwotna bezcementowa stawu biodrowego – 45 kpl.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Dostawa i szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 247 500 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
— zadanie 1 – 250 PLN,
— zadanie 2 – 2 455 PLN,
— zadanie 3 – 1 200 PLN,
— zadanie 4 – 181 PLN,
— zadanie 5 – 1 296,40 PLN,
— zadanie 6 – 165 PLN,
— zadanie 7 – 50 PLN,
— zadanie 8 – 100 PLN,
— zadanie 9 – 38 PLN,
— zadanie 10 – 60 PLN,
— zadanie 11 – 650 PLN,
— zadanie 12 – 1 170 PLN,
— zadanie 13 – 100 PLN,
— zadanie 14 – 48 PLN,
— zadanie 15 – 1 050 PLN,
— zadanie 16 – 15 PLN,
— zadanie 17 – 425 PLN,
— zadanie 18 – 360 PLN,
— zadanie 19 – 450 PLN,
— zadanie 20 – 208,50 PLN,
— zadanie 21 – 121 PLN,
— zadanie 22 – 93 PLN,
— zadanie 23 – 50 PLN,
— zadanie 24 – 2 345 PLN,
— zadanie 25 – 78 PLN,
— zadanie 26 – 300 PLN,
— zadanie 27 – 2 475 PLN.
Łącznie wadium na wszystkie zadania wynosi: 15 733,90.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności nie później niż w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis
szczególnych warunków: Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany
przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego:
—
Wykonawca wraz z ofertą przedłoży katalog firmowy zawierający opis i
oznaczenie produktu wraz z numerem katalogowym zawierający informacje
wskazujące, że oferowane towary spełniają wymagane parametry zawarte w
Opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się załączenia dodatkowych zdjęć
oferowanych towarów w celu jednoznacznej weryfikacji oferowanego
asortymentu z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia,
—
przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki
dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z 20.5.2010 o
wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn. zm.). Na tą
okoliczność konieczne jest załączenie do oferty deklaracji zgodności i
certyfikatów.
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2
do SIWZ).
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2
do SIWZ).
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 80
2. Funkcjonalność. Waga 20
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP.PN.1.2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
24.3.2015 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inny: Polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 24.3.2015 - 9:15
Miejscowość:
Świebodzin.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1.Odwołanie wnosi się w terminie:
1)
10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane
faksem lub drogą elektroniczną;
2)
15 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
2. Odwołanie wobec treści
ogłoszenia o zamówienie lub wobec postanowień Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
SIWZ na stronie internetowej określonej w pkt. I niniejszej
specyfikacji.
3. Odwołanie wobec
czynności innych niż określone w pkt. XXII.6. niniejszej specyfikacji
wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4.
Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy
zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się
nie później niż w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2)
6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:12.2.2015
Załączniki
- Dokumentacja do pobrania
- Wyjaśnienie do SIWZ
- Wyjaśnienia do SIWZ
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
- Sprostowanie do informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej
Autor | Robert Łobanowski |
---|---|
Data wytworzenia: | 2015-02-17 |
Osoba udostępniająca: | Robert Łobanowski |
Data udostępnienia: | 2015-02-17 16:07:36 |
Odwiedziny: | 88001 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Zarząd
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek Spółki
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Dostawa leków 2014
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO
- Cykliczne dostawy leków
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP I - remont dachów
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno -Ortopedycznego im. Dr L. Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków_
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LORO SP ZOZ w świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. Dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- USŁUGA W ZAKRESIE CAŁODZIENNEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW LORO SP ZOZ W ŚWIEBODZINIE - postępowanie II
- Dostawa aparatu do znieczuleń, kapnografu, pulsoksymetru, wieży artroskopowej z kompletnym osprzętem, aparatu do przeprowadzania zabiegów kriolezji oraz narzędzi operacyjnych
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów biologicznych, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych
- Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu do ćwiczeń fizycznych, wanny do hydromasażu, lamp operacyjnych oraz innych urządzeń i narzędzi medycznych
- Modernizacja stacji transformatorowej pod kątem zasilania rezerwowego z agregatu prądotwórczego
- Cykliczne dostawy środków odurzających i substancji psychotropowych
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej
- Obsługa Rejestracji do poradni specjalistycznych LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 408348 - 2014
- Świebodzin: Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na: Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls 4 świadczone w Lubuskim Ośrodku Rehabilitacyjno-Ortopedycznym w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej - postępowanie II
- Przetarg na dostawę bonów towarowych 06.03.2015
- Przetarg na wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP II - Remont, renowacja e
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LORO SP ZOZ
- Cykliczne dostawy leków, materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego oraz ostrzy jednorazowych do strzygarek dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Dostawa defibrylatora
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie - 2015
- Przetarg na:cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu medycznego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Świebodzin: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 154666 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
- Świebodzin: Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 170840 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 198596 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
- Przegląd okresowy urządzeń medycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na dostawę bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Obsługa do poradni specjalistycznych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o.
- Przeglądy okresowe aparatury medycznej
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LCO SP. zo. o.o w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych - 2016 r.
- Sporządzanie opisów badań RTG w systemie teleriadiologii
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap-II postępowanie
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz oblożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku "Zamku" LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku Zamku LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykiliczne dostawy leków dla LCO Sp. z o.o.
- Dowóz krwi na zapotrzebowanie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LCO Sp. z o.o.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap.
- Inwestycja polegająca na budowie windy zewnętrznej do budynku rehabilitacji, wymianie nawierzchni dziedzińca, wykonaniu chodników, dróg i parkingów na działce oznaczonej geodezyjnie nr 291/5, położonej przy ul. Zamkowej w II obrębie miasta Świebodzin
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków i materiałów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych oraz urządzeń medycznych jednorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 101907 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
- Kontrola okresowa obiektów budowlanych
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na przeprowadzenie pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy w Lubuskim Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. - nr sprawy ZP.ZO.44.2016
- Cykliczne dostawy leków dla Lubskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR rozdzielnicy nN zasilającej budynki Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp.z o.o. - Nr sprawy ZP.ZO.51.2016
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny - II postępowanie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz z usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie – II postępowanie
- Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. Nr sprawy ZP.ZO.68.2016
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO
- Dostawa wody mineralnej niegazowanej
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, ostrzy jednorazowych oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów ortopedycznych oraz urządzeń stosowanych przy zabiegach ortopedycznych do Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum - Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego, leków oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych w siedzibie Zamawiającego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na zakup wraz z dostarczeniem łóżek, materaców oraz szafek szpitalnych
- Z A P R O S Z E N I E D O S K Ł A D A N I A O F E R T na przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych.
- przegląd okresowy aparatu jezdnego RTG – ramię C ARMX-RAY
- Cykliczne dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Przegląd okresowy urządzeń
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem urządzeń lub narzędzi
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LCO im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego.
- Zaproszenie do składania ofert na na zakup śródoperacyjnego systemu monitoringu neurologicznego w chirurgii kręgosłupa
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu sprzętu mdycznego
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu aparatury mdycznej
- Usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji
- Zaproszenie do składania ofert na wywóz odpadów komunalnych
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na pranie bielizny szpitalnej
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pod nazwą: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO.
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na badania pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Dostawa narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych oraz myjki-dezynfekatora do basenów, kaczek i pojemników sanitarnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR
- Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie pomieszczeń na I piętrze w budynku „C” Oddziału Ortopedii B oraz wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania modernizacji układu wentylacji w budynku
- Zaproszenie do składania ofert na wymianę nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – III postępowanie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2018
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – IV postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – V postępowanie.
- Dostawa systemu radiologii cyfrowej bezpośredniej do analogowego aparatu rtg oraz przyłóżkowego przewoźnego aparatu analogowego rtg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych 2018
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku oraz zestawów operacyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa stołów operacyjnych oraz myjni dezynfektora
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy leków oraz dostawa narzędzi chirurgicznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych..
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w LCO SP. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z obiektów należących do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Naprawa Kardiomonitorów infinity Delta – zaproszenie do składania ofert
- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów - 2019
- Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę pomieszczeń na I piętrze w budynku C Oddziału Ortopedii B Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej - II postępowanie
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego w ramach zadania pn.:
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni.
- Przegląd okresowy sterylizatora plazmowego HMTS 30 E wraz z wymianą zestawów naprawczych do sterylizatorów w ilości 2 sztuk.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - III postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Dostawa systemu rejestracji czasu pracy – zapytanie ofertowe
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2019
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Zaproszenie do składania ofert na ochronę osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Dostawa sterylizatora parowego do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.,
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej.
- Zaproszenie na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie na świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej, budowlano-wykonawczej wielobranżowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na I piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, kli
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej.
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę ciekłego azotu medycznego do siedziby Zamawiającego.
- Dostawa łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- „Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej systemu wentylacji i klimatyzacji bloków operacyjnych i pomieszczeń towarzyszących”
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa myjni dezynfektora, myjni do kaczek i basenów oraz ogrzewacza pacjenta dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy implantów i materiałów medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie – II postępowanie.
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2020
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej, medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce o
- Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej,medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce oz
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.
- Dostawa stołu operacyjnego, urządzenia do bezkontaktowej iluminacji naczyniowej, sterylizatora plazmowego oraz łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego
- Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej ..
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa mobilnego aparatu rentgenowskiego z ramieniem C dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych oraz złożenie oferty cenowej na integrację systemu HIS Zamawiającego z systemem informatycznym Wykonawcy
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o...
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS..
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych, materiałów medycznych jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- „Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic budynku A szpitala na pomieszczenia socjalne dla pracowników w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o. ,
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego..
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. .
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych oraz koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
- Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz mebli medycznych na potrzeby Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej, opatrunków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych oraz dostawa roweru stacjonarnego, wideolaryngoskopu i optyki artroskopowej dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych.
- „Zaprojektowanie, dostawa i modernizacja układu sterowania centralami wentylacyjnymi obsługujących salę operacyjną wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi w LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie”
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza sp. z o.o. w Świebodzinie
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego-II postępowanie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 – II postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku i opatrunków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie,
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie_
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.,
- Zaproszenie do składania ofert na Projekt budowlany na stację uzdatniania wody wraz z kosztorysem, projektem sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do budynku LCO Sp. z o.o., zbiornikiem retencyjnym zewnętrznym V75m3 wraz z pozwoleniem na budowę w tym za
- cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie_
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zapytanie ofertowe na wymianę kolimatora w aparacie RTG
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.,
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pod nazwą: Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie LCO w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1.
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych - II postępowanie
- Dostawa, wymiana i naprawa akcesoriów do aparatu rtg Simens Multix Top dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych.
- Dokumenty do pobrania
- Lokalizacja
- Przetargi na wynajem pomieszczeń
- Status prawny i forma prawna
- Struktura organizacyjna
- Przedmiot działalności
- Organy Spółki, kompetencje, tryb działania, sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
- Praca/Konkursy
- Sposób załatwiania spraw
- Udostępnianie informacji publicznej
- Regulamin Organizacyjny
- Informacja o pomocy publicznej
- Instrukcja korzystania z BIP
- Ewidencje i rejestry
- Kontrole
- Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
- ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza