Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala
Świebodzin:
Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala
Numer ogłoszenia: 139889 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o. , ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 475 06 01, faks 068 475 06 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.loro.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. a) usługa w zakresie całodobowego żywienia pacjentów niekomercyjnych Zamawiającego na podstawie stosownego jadłospisu (śniadanie, obiad, kolacja) w przewidywanej ilości około 28000 osobodni, nie mniej jednak niż 25000, w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy, w tym dzieci do 18 roku życia( śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek) - około 1000 osobodni, nie mniej jednak niż 800 w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy, b) usługa żywienia pacjentów komercyjnych Zamawiającego (śniadanie, kolacja) w przewidywanej ilości około 150 osobodni, nie mniej jednak niż 100, w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy, wzbogaconych w jadłospisie, o którym mowa w pkt a) powyżej o dodatkową porcję wysoko gatunkowych: -wędlin - 50g, -serów żółtych - 50g lub serów topionych - 50g, -masła naturalnego - 15g, -jogurtu owocowego-1 szt. 100ml lub twarożku homogenizowanego owocowego 100ml, -owoców sezonowych 50 do 100g - 1 szt., -warzywa sezonowe 50 do 100g - 1 szt., -2 rodzajów pieczywa: ciemnego -2 kromki, jasnego - 2 kromki oraz bułki pszennej - 1 szt. Wykonawca przygotowuje posiłki z własnych produktów i surowców, z uwzględnieniem obowiązujących norm żywienia oraz zaleceń dietetycznych według rodzajów diet. 2. Zakres świadczonych przez Wykonawcę usług obejmuje w szczególności: a) dostarczanie gotowych posiłków do siedziby Zamawiającego, z podziałem na diety, według dziennego zapotrzebowania Zamawiającego, b) dostarczenie gotowych posiłków wzbogaconych - śniadania i kolacje, o których mowa w ust. 1 pkt b) powyżej, c) podawanie posiłków do łóżek pacjentów, d) sprzątanie naczyń po posiłkach, d) mycie i dezynfekcja naczyń, e) odbieranie odpadów, f) wywóz odpadów, g) inne obowiązki i czynności wynikające z załączonego Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz obowiązujących przepisów 3. Szacunkowa ilość osobodni, o których mowa w ust. 1 powyżej została wyliczona na podstawie planowanego zapotrzebowania Zamawiającego na 12 miesięcy biorąc pod uwagę liczbę łóżek, którymi dysponuje Zamawiający oraz przewidywaną liczbę pacjentów w tym okresie. Strony zgodnie oświadczają, iż Zamawiający nie ma wpływu na liczbę hospitalizowanych pacjentów, a w konsekwencji nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne związane z tym zmniejszenie zapotrzebowania na posiłki, niż oszacowane w ust.1. Mniejsza niż deklarowana ilość osobodni nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się realizować wszelkie obowiązki w systemie ciągłym, obejmującym świadczenie usług w dni powszednie, soboty, niedziele i święta. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków z własnych produktów i surowców, zgodnie z obowiązującymi normami opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia oraz zaleceń dietetycznych, wg różnych rodzajów diet, o których mowa w ust. 1. 6. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do realizowania niniejszego zamówienia publicznego: a) zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) i w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 594) oraz zasadami systemu HACCP i GHP, a także wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami i normami, b) transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewożenia posiłków, w tym dostosowanym do rozwożenia posiłków w okresie letnim, zwłaszcza w czasie wysokich temperatur, i na swój koszt, do punktu zdawczo - odbiorczego w siedzibie Zamawiającego, z którego posiłki zostaną rozdysponowane przez Wykonawcę na poszczególne Oddziały i do łóżek pacjentów. 7. Wykonawca zobowiązuje się wydawać wyłącznie posiłki produkowane z surowców najwyższej jakości, które dostarczą odpowiedniej ilości energii i składników odżywczych oraz ilości produktów zalecanych w całodziennych racjach pokarmowych, w oparciu o wytyczne Instytutu Żywności i Żywienia oraz posiadające niezbędne atesty, z zachowaniem wszelkich wymogów wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i wiedzy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia następujących warunków: -posiłki powinny być urozmaicone, -przy sporządzaniu jadłospisów i posiłków należy uwzględniać świeże sezonowe warzywa i owoce, -dostarczane pieczywo (jasne i ciemne, chleb żytni, razowy, pieczywo pszenne) będzie pokrojone i zapakowane w folię, bułki będą zapakowane w folię, -do każdego posiłku dostarczona będzie odpowiednia ilość płynów, nie licząc zup wydawanych przy obiadach, tj. minimum 300ml na pacjenta na posiłek, -wędliny niższej jakości m.in. takie jak mielonka, parówka, pasztet, salceson, metka, mortadela mogą być podawane nie częściej niż 3 razy na 21 dni, -śniadanie musi składać się z zupy mlecznej i suchego prowiantu oraz zawierać warzywa lub owoce sezonowe, -do obiadu (drugiego dania) każdorazowo dołączane będą surówki, -w ustalonych jadłospisach przynajmniej 1 raz w tygodniu uwzględniona zostanie potrawa z ryb lub filetów rybnych (z wyjątkiem paprykarza), -wszystkie potrawy winny być należycie przyprawione. 9. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki pod nadzorem dietetyka i dostarczał je do łóżek pacjentów z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie higieny osobistej personelu lub innych osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje umowę, warunków przygotowania a także transportu posiłków. Wykonawca zabezpieczy osoby, przy pomocy których wykonuje umowę, w tym realizujące czynności w kuchni i czynności dystrybucji posiłków, w odpowiednią ilość odzieży ochronnej, roboczej oraz identyfikator z nazwiskiem i imieniem oraz logo Wykonawcy, na swój koszt. Odzież powinna być kompletna i czysta. 10. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wykonania przez profesjonalnego dietetyka jadłospisów na okres 21 dni dla diet: podstawowej, cukrzycowej i lekkostrawnej, z uwzględnieniem wartości energetycznej posiłku, gramatury potraw i wartości odżywczej i przekazania ich Zamawiającemu na piśmie do zatwierdzenia na co najmniej 7 dni przed ich wdrożeniem. W przypadku braku akceptacji przekazanego Zamawiającemu jadłospisu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego stosownych zastrzeżeń przedstawi nowy jadłospis uwzględniający uwagi Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli Wykonawcy w zakresie: -zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym, jakościowym i ilościowym, -zgodności sporządzonych potraw z zaplanowanymi jadłospisami, -odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków, -zgodności przestrzegania zasad wytyczonych przez Instytut Żywności i Żywienia, Państwowy Zakład Higieny oraz inspekcję sanitarną, -realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz obowiązującymi w tej mierze przepisami. 12. W przypadku kontroli przez inspekcję sanitarną pomieszczeń Wykonawcy, w których przygotowywane są posiłki oraz pomieszczeń dzierżawionych przez Wykonawcę od Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wyniki kontroli, tj. kserokopie protokołów, nie później niż w ciągu 5 dni od daty ich otrzymania. 13. Wszelkie warunki przechowywania posiłków, ich transport oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Osoby, które w imieniu Wykonawcy przygotowują, rozdzielają oraz transportują posiłki muszą posiadać aktualne badania lekarskie wymagane przepisami prawa dla osób zatrudnionych przy tego typu pracach, jak również aktualne przeszkolenie w zakresie świadczonej usługi. Wykonawca zobowiązany jest do odsunięcia od obsługi osoby nie posiadającej aktualnych badań. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów, o których mowa powyżej. 14. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego niezbędną ilość kompletnej zastawy stołowej (talerze do zupy, talerze do drugiego dania, talerze deserowe oraz kubki) i sztućców wykonanych ze stali nierdzewnej (widelce, noże, duże łyżki, łyżeczki) dopuszczonych do kontaktu z żywnością do obsługi 130 pacjentów dziennie oraz niezbędną ilość tac do podawania posiłków, w terminie przed rozpoczęciem realizacji umowy w dniu 1.09.2016 r. i zobowiązuje się utrzymać taką ilość przez cały czas trwania umowy. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub braku któregokolwiek z elementów zastawy, sztućców lub tac Wykonawca zobowiązany jest do wymiany lub uzupełnienia zastawy, sztućców lub tac na swój koszt. Pacjent nie może otrzymywać posiłku na zastawie, która jest wyszczerbiona, potłuczona lub brudna. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru dostarczonych przedmiotów, o których mowa wyżej, na swój koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenie, zniszczenie bądź braki w zastawie, sztućcach lub tacach. 15. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do dnia 1.09.2016 r. 5 nowych, nieużywanych czajników elektrycznych do wykorzystania na każdym Oddziale i zobowiązuje się utrzymać taką ilość przez cały czas trwania umowy. Wykonawca zapewni ich wymianę na nowe w przypadku uszkodzenia lub zepsucia. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru dostarczonych czajników na swój koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub zużycie czajników stanowiące normalne następstwo ich użytkowania. 16. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na swój koszt do dnia 1.09.2016 r. na cały okres trwania umowy 5 termometrów do pomiaru temperatury posiłków i zapewni ich wymianę na nowe w przypadku ich uszkodzenia lub zepsucia. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru dostarczonych termometrów na swój koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub zużycie termometrów stanowiące normalne następstwo ich użytkowania. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na swój koszt, estetyczne i funkcjonalne urządzenia do transportu posiłków gwarantujące zachowanie właściwej ich temperatury i jakości. 18. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia osób, przy pomocy których realizował będzie umowę w sprzęt konieczny do jej prawidłowej realizacji, w tym w szczególności w: -wózki do dystrybucji posiłków na Oddziały, -nabierki i inne narzędzia potrzebne do nakładania posiłków, -pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, -worki koloru niebieskiego na odpady pokonsumpcyjne, -kontener szczelny na odpady bytowe. 19. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki w odpowiednich termosach i pojemnikach spełniających wymogi wynikające z właściwych przepisów o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które nie mogą być popękane czy uszkodzone. 20. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy na podstawie dziennego zapotrzebowania składanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Ilości i rodzaj zamawianych posiłków będą uzależnione od ilości leczonych pacjentów, ich wymagań żywieniowych i kategorii pacjenta (niekomercyjny,komercyjny,dziecko). Zapotrzebowania będą składane na druku -Zapotrzebowanie dzienne- - stanowiącym załącznik nr 3 do Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ , do godz. 13:00 każdego dnia na dzień następny, faxem. 21. Zamawiający będzie mógł dokonać korekty zgłoszonych zapotrzebowań dziennych na ........ godzin [wartość wynikająca ze złożonej oferty] przed wyznaczoną godziną wydania danego posiłku (śniadania, II śniadania dla dzieci do 18 roku życia, obiadu, kolacji lub podwieczorku dla dzieci do 18 roku życia), bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Korekta nastąpi telefonicznie i zostanie następnie potwierdzona faxem. Za chwilę dokonania korekty Strony uznają jej złożenie telefonicznie. Liczba godzin dających Zamawiającemu możliwość korekty zapotrzebowania będzie stanowić 2 kryterium oceny oferty i wynikała będzie ze złożonej oferty. 22. Ilości i rodzaje dostarczanych na poszczególne Oddziały posiłków będą każdorazowo potwierdzane przez upoważnionego na danym Oddziale przedstawiciela Zamawiającego, pisemnie, na dokumencie przyjęcia posiłków przedstawionym przez Wykonawcę. 23. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydanych i przyjętych posiłków z podziałem na Oddziały, na podstawie dokumentów, o których mowa w ust. 20 i 22 powyżej oraz miesięcznych zestawień ilości wydanych i przyjętych posiłków z podziałem na Oddziały. 24 Wykonawca zobowiązany jest do wydawania posiłków pacjentom Zamawiającego o stałych porach, tj.: -śniadanie od godz. 7:30, -II śniadanie dla dzieci do 18 roku życia od godz. 7:30 -obiad od godz. 13:00, -kolacja od godz. 17:30, -podwieczorek dla dzieci do 18 roku życia od godz. 13:00. 25. Wydawanie posiłków odbywać się będzie jednocześnie na wszystkich 6 Oddziałach. 26. Posiłki muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę, tj.: -zupy - temperatura + 75 stopni C (+- 3 stopnie C) -drugie danie - temperatura + 65 stopni C (+- 3 stopnie C) -wędliny, surówki + 4 stopnie C (+- 2 stopnie C) 27. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do punktu zdawczo - odbiorczego najpóźniej pomiędzy 30 a 15 minut przed ustaloną w ust. 24 powyżej porą wydawania posiłków pacjentom. 28. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy posiłków do punktu zdawczo- odbiorczego zgodnie z ust. 27 powyżej lub dostarczy posiłki w ilości mniejszej niż wynikająca z dziennego zapotrzebowania, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego dostawcy na koszt Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. Powyższe nie pozbawia Zamawiającego możliwości nałożenia na Wykonawcę stosownych kar umownych przewidzianych w umowie. 29. Zamawiający nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów zamówionych posiłków w przypadku stwierdzenia przez osobę upoważnioną na Oddziale, potwierdzonego wpisem w dokumencie przyjęcia posiłków, że jakość oferowanych posiłków jest niezgodna z umową i nie może zostać przyjęta przez Zamawiającego np. w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zgniłych owoców lub warzyw, niedosmażonego mięsa, surowych jajek, niedogotowanych ziemniaków itp. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż do godziny od której wydawane są posiłki określonej ust. 24 powyżej, dostarczenia pełnojakościowych, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego posiłków. Dostarczenie nowych posiłków nie zwalnia Wykonawcy od nałożenia przez Zamawiającego stosownych kar umownych przewidzianych w umowie. 30. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek wydanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od dnia wydania posiłków. Pobieranie próbek i ich przechowywanie będzie odbywało się zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania próbek żywności przez zakłady zbiorowego żywienia typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80 poz. 545) na koszt i staraniem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia zatrucia pokarmowego Zamawiający ma prawo do zabezpieczenia próbek żywności z 3 ostatnich dni celem wysłania ich do zbadania w stacji sanitarno-epidemiologicznej. Badanie odbędzie się na koszt Wykonawcy. 31. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania, co 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, Pielęgniarce Naczelnej Zamawiającego pisemnych protokołów z przeprowadzonych przez stację sanitarno-epidemiologiczną, na koszt Wykonawcy, badań żywności, w tym badanej kaloryczności, składu %, gramatury, mikrobiologii posiłków. W przypadku nie wywiązania się z powyższego obowiązku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wysłania dowolnej próbki żywności do stacji sanitarno-epidemiologicznej w celu dokonania w/w badań na koszt Wykonawcy. 32. Wykonawca wszelkie czynności związane z przygotowaniem i dystrybucją posiłków, jak też zmywanie, wykonywać będzie na swój koszt, zgodnie z zasadami sanitarnymi określonymi w stosownych przepisach, z wykorzystaniem środków myjących i dezynfekujących dopuszczonych do stosowania w podmiotach leczniczych i mających kontakt z żywnością. 33. Wykonawca zobowiązany jest do podawania każdego posiłku na dostarczonej przez siebie tacy i zastawie i przy wykorzystaniu sztućców, o których mowa w ust. 14 powyżej. Wykonawca może podawać posiłki na zastawie jednorazowej tylko w szczególnych przypadkach (np. zakażenie) każdorazowo zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 34. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadków pokonsumpcyjnych z poszczególnych Oddziałów maksymalnie w ciągu 1 godziny od ich powstania, a następnie do ich wywiezienia poza teren Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 35. Zamawiający nie dopuszcza mycia zastawy stołowej na terenie Oddziałów. 36. Zamawiający przekaże Wykonawcy w odpłatną dzierżawę pomieszczenia zmywalni naczyń oraz punkt zdawczo-odbiorczy. 37. Integralną część SIWZ stanowi umowa dzierżawy pomieszczeń Zamawiającego stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, które Wykonawca wykorzysta do celów prowadzenia działalności wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca na własny koszt wyposaży zmywalnię naczyń w odpowiedni sprzęt i urządzenia. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń w celu prawidłowej wyceny kosztów wyposażenia pomieszczeń. 38. Rozliczenia Wykonawcy z Zamawiający z tytułu realizacji niniejszego zamówienia publicznego dokonywane będą miesięcznie na podstawie zestawień ilości i rodzaju wydanych i przyjętych w tym okresie posiłków, zgodnie z cenami określonymi w formularzu ofertowym Wykonawcy. Zestawienia miesięczne faktycznej ilości wydanych i przyjętych posiłków zostaną sporządzone na podstawie druków -Zapotrzebowania dziennego- oraz dokumentów przyjęcia posiłków i po zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego stanowić będą podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 39. Ceny podane przez Wykonawcę obejmują wszelkie koszty konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty produktów, surowców, przygotowania i transportu posiłków, mycia naczyń, wywozu odpadów oraz wykonania wszelkich innych obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów. 40. Podstawą do wystawienia miesięcznej faktury VAT przez Wykonawcę będzie zatwierdzenie przez Zamawiającego miesięcznego zestawienia ilości wydanych i przyjętych posiłków z podziałem na Oddziały, zgodnie z ust. 38 powyżej. 41. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego na rachunek bankowy wskazany na fakturze..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wyżej wymieniony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze całodziennego żywienia pacjentów szpitala o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas korekty - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku: a) zmiany danych, w tym teleadresowych bądź formy prawnej Wykonawcy oraz zmiany osób wchodzących w skład organu zarządzającego oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego upoważnionych do podejmowania czynności związanych z wykonaniem umowy b) zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany wynikające z ust.1 nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnej informacji przesłanej drugiej Stronie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru i będą obowiązywały, dla zmian, o których mowa w ust. 1 pkt a) powyżej, od daty doręczenia informacji Stronie, a dla zmian, o których mowa w ust. 1 pkt b) powyżej od daty zmiany stawki podatku od towarów i usług wynikającej z odpowiednich ustaw
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.loro.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Lubuskie Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin - dział zamówień
publicznych, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Lubuskie Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin - sekretariat, I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
=============================================================================
Numer
ogłoszenia: 139963 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 139889 - 2016 data 15.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 475 06 01, fax. 068 475 06 02.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
- W ogłoszeniu jest: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;.
- W ogłoszeniu powinno być: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;.
===================================================================================
Numer
ogłoszenia: 154123 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 139889 - 2016 data 15.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 475 06 01, fax. 068 475 06 02.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Lubuskie Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin - sekretariat, I pietro..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Lubuskie Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin - sekretariat, I piętro..
Załączniki
- Dokumenty do pobrania
- Przedłużenie terminu składania ofert
- Wyjaśnienie treści SIWZ
- Modyfikacja SIWZ
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty zmieniony
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Autor | Robert Łobanowski |
---|---|
Data wytworzenia: | 2016-07-15 |
Osoba udostępniająca: | Robert Łobanowski |
Data udostępnienia: | 2016-07-25 12:18:31 |
Odwiedziny: | 90484 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Zarząd
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek Spółki
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Dostawa leków 2014
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO
- Cykliczne dostawy leków
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP I - remont dachów
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno -Ortopedycznego im. Dr L. Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków_
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LORO SP ZOZ w świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. Dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- USŁUGA W ZAKRESIE CAŁODZIENNEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW LORO SP ZOZ W ŚWIEBODZINIE - postępowanie II
- Dostawa aparatu do znieczuleń, kapnografu, pulsoksymetru, wieży artroskopowej z kompletnym osprzętem, aparatu do przeprowadzania zabiegów kriolezji oraz narzędzi operacyjnych
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów biologicznych, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych
- Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu do ćwiczeń fizycznych, wanny do hydromasażu, lamp operacyjnych oraz innych urządzeń i narzędzi medycznych
- Modernizacja stacji transformatorowej pod kątem zasilania rezerwowego z agregatu prądotwórczego
- Cykliczne dostawy środków odurzających i substancji psychotropowych
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej
- Obsługa Rejestracji do poradni specjalistycznych LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 408348 - 2014
- Świebodzin: Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na: Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls 4 świadczone w Lubuskim Ośrodku Rehabilitacyjno-Ortopedycznym w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej - postępowanie II
- Przetarg na dostawę bonów towarowych 06.03.2015
- Przetarg na wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP II - Remont, renowacja e
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LORO SP ZOZ
- Cykliczne dostawy leków, materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego oraz ostrzy jednorazowych do strzygarek dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Dostawa defibrylatora
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie - 2015
- Przetarg na:cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu medycznego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Świebodzin: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 154666 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
- Świebodzin: Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 170840 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 198596 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
- Przegląd okresowy urządzeń medycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na dostawę bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Obsługa do poradni specjalistycznych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o.
- Przeglądy okresowe aparatury medycznej
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LCO SP. zo. o.o w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych - 2016 r.
- Sporządzanie opisów badań RTG w systemie teleriadiologii
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap-II postępowanie
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz oblożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku "Zamku" LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku Zamku LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykiliczne dostawy leków dla LCO Sp. z o.o.
- Dowóz krwi na zapotrzebowanie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LCO Sp. z o.o.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap.
- Inwestycja polegająca na budowie windy zewnętrznej do budynku rehabilitacji, wymianie nawierzchni dziedzińca, wykonaniu chodników, dróg i parkingów na działce oznaczonej geodezyjnie nr 291/5, położonej przy ul. Zamkowej w II obrębie miasta Świebodzin
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków i materiałów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych oraz urządzeń medycznych jednorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 101907 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
- Kontrola okresowa obiektów budowlanych
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na przeprowadzenie pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy w Lubuskim Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. - nr sprawy ZP.ZO.44.2016
- Cykliczne dostawy leków dla Lubskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR rozdzielnicy nN zasilającej budynki Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp.z o.o. - Nr sprawy ZP.ZO.51.2016
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny - II postępowanie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz z usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie – II postępowanie
- Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. Nr sprawy ZP.ZO.68.2016
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO
- Dostawa wody mineralnej niegazowanej
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, ostrzy jednorazowych oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów ortopedycznych oraz urządzeń stosowanych przy zabiegach ortopedycznych do Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum - Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego, leków oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych w siedzibie Zamawiającego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na zakup wraz z dostarczeniem łóżek, materaców oraz szafek szpitalnych
- Z A P R O S Z E N I E D O S K Ł A D A N I A O F E R T na przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych.
- przegląd okresowy aparatu jezdnego RTG – ramię C ARMX-RAY
- Cykliczne dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Przegląd okresowy urządzeń
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem urządzeń lub narzędzi
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LCO im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego.
- Zaproszenie do składania ofert na na zakup śródoperacyjnego systemu monitoringu neurologicznego w chirurgii kręgosłupa
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu sprzętu mdycznego
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu aparatury mdycznej
- Usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji
- Zaproszenie do składania ofert na wywóz odpadów komunalnych
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na pranie bielizny szpitalnej
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pod nazwą: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO.
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na badania pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Dostawa narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych oraz myjki-dezynfekatora do basenów, kaczek i pojemników sanitarnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR
- Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie pomieszczeń na I piętrze w budynku „C” Oddziału Ortopedii B oraz wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania modernizacji układu wentylacji w budynku
- Zaproszenie do składania ofert na wymianę nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – III postępowanie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2018
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – IV postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – V postępowanie.
- Dostawa systemu radiologii cyfrowej bezpośredniej do analogowego aparatu rtg oraz przyłóżkowego przewoźnego aparatu analogowego rtg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych 2018
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku oraz zestawów operacyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa stołów operacyjnych oraz myjni dezynfektora
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy leków oraz dostawa narzędzi chirurgicznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych..
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w LCO SP. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z obiektów należących do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Naprawa Kardiomonitorów infinity Delta – zaproszenie do składania ofert
- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów - 2019
- Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę pomieszczeń na I piętrze w budynku C Oddziału Ortopedii B Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej - II postępowanie
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego w ramach zadania pn.:
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni.
- Przegląd okresowy sterylizatora plazmowego HMTS 30 E wraz z wymianą zestawów naprawczych do sterylizatorów w ilości 2 sztuk.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - III postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Dostawa systemu rejestracji czasu pracy – zapytanie ofertowe
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2019
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Zaproszenie do składania ofert na ochronę osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Dostawa sterylizatora parowego do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.,
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej.
- Zaproszenie na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie na świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej, budowlano-wykonawczej wielobranżowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na I piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, kli
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej.
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę ciekłego azotu medycznego do siedziby Zamawiającego.
- Dostawa łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- „Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej systemu wentylacji i klimatyzacji bloków operacyjnych i pomieszczeń towarzyszących”
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa myjni dezynfektora, myjni do kaczek i basenów oraz ogrzewacza pacjenta dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy implantów i materiałów medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie – II postępowanie.
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2020
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej, medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce o
- Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej,medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce oz
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.
- Dostawa stołu operacyjnego, urządzenia do bezkontaktowej iluminacji naczyniowej, sterylizatora plazmowego oraz łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego
- Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej ..
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa mobilnego aparatu rentgenowskiego z ramieniem C dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych oraz złożenie oferty cenowej na integrację systemu HIS Zamawiającego z systemem informatycznym Wykonawcy
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o...
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS..
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych, materiałów medycznych jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- „Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic budynku A szpitala na pomieszczenia socjalne dla pracowników w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o. ,
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego..
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. .
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych oraz koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
- Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz mebli medycznych na potrzeby Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej, opatrunków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych oraz dostawa roweru stacjonarnego, wideolaryngoskopu i optyki artroskopowej dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych.
- „Zaprojektowanie, dostawa i modernizacja układu sterowania centralami wentylacyjnymi obsługujących salę operacyjną wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi w LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie”
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza sp. z o.o. w Świebodzinie
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego-II postępowanie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 – II postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku i opatrunków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie,
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie_
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.,
- Zaproszenie do składania ofert na Projekt budowlany na stację uzdatniania wody wraz z kosztorysem, projektem sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do budynku LCO Sp. z o.o., zbiornikiem retencyjnym zewnętrznym V75m3 wraz z pozwoleniem na budowę w tym za
- cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie_
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zapytanie ofertowe na wymianę kolimatora w aparacie RTG
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.,
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pod nazwą: Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie LCO w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1.
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych - II postępowanie
- Dostawa, wymiana i naprawa akcesoriów do aparatu rtg Simens Multix Top dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych.
- Dokumenty do pobrania
- Lokalizacja
- Przetargi na wynajem pomieszczeń
- Status prawny i forma prawna
- Struktura organizacyjna
- Przedmiot działalności
- Organy Spółki, kompetencje, tryb działania, sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
- Praca/Konkursy
- Sposób załatwiania spraw
- Udostępnianie informacji publicznej
- Regulamin Organizacyjny
- Informacja o pomocy publicznej
- Instrukcja korzystania z BIP
- Ewidencje i rejestry
- Kontrole
- Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
- ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza