Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.: Ubezpieczenia
mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im.
Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
29063000000000, ul.
ul. Zamkowa
1
,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (URL): www.loro.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.loro.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie zamawiającego-sekretariat
Adres:
ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenia
mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im.
Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
ZP.PN.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 7 Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66513200-1 |
66515000-3 |
66516400-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca
wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem
zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenia
właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w
zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub
inny dokument wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzający
prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie
nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia;
jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów
określonych powyżej składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia
do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej: notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPISIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
klauzule fakultatywne | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w
przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności oraz w
następujący sposób, w poszanowaniu art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp:
a) w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez
Zamawiającego działalności (także organizacyjnych w tym
przekształcenia) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmianie
zakresu wykonywanej działalności w szczególności miejsca jej wykonywania
– poprzez ubezpieczenie nowego miejsca jej wykonywania;
b)w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w
majątek trwały) wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku –
poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie
klauzuli automatycznego pokrycia; zmiana nie wymaga aneksowania
niniejszej umowy;
c)w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum ubezpieczenia lub
uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum
ubezpieczenia oraz wysokości limitów; zmiana nie wymaga aneksowania
niniejszej umowy;
d)w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków
Ubezpieczenia (OWU) - poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych
OWU lub ich części;
e)w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres
ubezpieczenia
– poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do
obowiązujących przepisów;
f)w przypadku opublikowania po rozpoczęciu terminu obowiązywania
niniejszej Umowy przepisów przewidujących zmiany stawek podatku od
towarów i usług (VAT) przyjętych do określenia wysokości wynagrodzenia
Wykonawcy - wynagrodzenie Wykonawcy, w ujęciu brutto, ulegnie
odpowiedniej zmianie, poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od
towarów i usług – bez sporządzania aneksu do umowy. Zmianie ulegnie
wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w
okresie od dnia wejścia w życie przepisów o zmianie stawki podatku do
czasu zakończenia Umowy, przy czym, zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej
części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa
powinna być stosowana zmieniona stawka podatku;
g)w przypadku gdy w okresie obowiązywania niniejszej Umowy nastąpi
zmiana:
1)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2177);
2)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne
-gdy zmiana ta, lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy
przez Wykonawcę;
2. Procedura wprowadzania zmian Umowy o których mowa w pkt g) wygląda
następująco:
a)Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pisemny wniosek o przeprowadzenie
negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany cen jednostkowych w terminie od
dnia opublikowania przepisów, których dotyczy zmiana do 30 dnia od dnia
ich wejścia
w życie. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy w zakresie
wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty
niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, mają lub będą miały
wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu
uzasadniają one zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w
niniejszej Umowie, a w szczególności:
1)przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania
Umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych
kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi
prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak umowy o pracę lub dokumenty
potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń;
2)wykazanie wpływu zmian, o których mowa powyżej na wysokość kosztów
wykonania Umowy przez Wykonawcę,
3)szczegółową kalkulację proponowanej, zmienionej wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany
wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę.
b)W terminie 1 miesiąca od otrzymania wniosku o którym mowa powyżej,
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie tj.
przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów
do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami);
c)Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w
terminie
1 miesiąca od dnia otrzymania wniosku. Jeśli wniosek wymagał
uzupełnienia, zgodnie z pkt b), termin o którym mowa w zdaniu
poprzedzającym rozpoczyna swój bieg
z chwilą doręczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów lub informacji. Za
dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego nadania na adres
właściwy dla doręczeń pism Wykonawcy.
d)W przypadku uwzględnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego,
Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu zmieniającego
do Umowy oraz jego podpisania.
3. W przypadku zajścia okoliczności innych niż te, o których mowa w ust.
1 pkt. b) i c) oraz
ust. 2, Strony dokonają zmiany Umowy w drodze aneksu, przy odpowiednim
wykorzystaniu zapisów SIWZ dotyczących opisu przedmiotu zamówienia
(zakresu ubezpieczenia) oraz, o ile to możliwe, przy wykorzystaniu
stawek ubezpieczeniowych mających zastosowanie do niniejszej umowy. Przy
zwiększeniu sum ubezpieczenia, ilości środków trwałych objętych umową,
sum gwarancyjnych lub wartości limitów strony Umowy dopuszczają
możliwość zwiększenia jej wartości.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający
informuje, że informacje zawarte w Załączniku nr 7, 8, 9 do SIWZ: tj.
Opis przedmiotu zamówienia, informacje o Zamawiającym , wykaz miejsc
ubezpieczenia, wykaz budynków i budowli, wykaz środków trwałych, wykaz
zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, wykaz pojazdów,
informację o szkodowości mają charakter poufny i nie mogą być
udostępniane osobom innym niż Wykonawcy.
2.2. W celu zachowania poufności informacji zawartych w Załączniku nr 7,
8, 9 do SIWZ: Zamawiający działając na podstawie przepisu art. 37
ust. 6 ustawy Pzp, nie udostępnia tych informacji na stronie
internetowej. Wykonawcy w celu uzyskania dostępu do informacji zawartych
w Załącznik nr 7, 8, 9 do SIWZ: zobowiązani są złożyć do Zamawiającego
wniosek wraz z zobowiązaniem zachowania poufności uzyskanych informacji
na adres mailowy: przetargi@loro.pl Wzór wniosku i zobowiązania stanowi
załącznik nr 5 do SIWZ. W treści wniosku Wykonawca zobowiązany jest
wskazać swoje dane identyfikacyjne, nazwę i nr postępowania, którego
wniosek dotyczy oraz złożyć zobowiązanie do zachowania w tajemnicy
treści udostępnionych mu informacji i dokumentów, traktowanych jako
informacje poufne, tj. zawartych w Załączniku nr 7, 8, 9 do SIWZ -
Opis przedmiotu zamówienia, informacje o Zamawiającym wykaz miejsc
ubezpieczenia, wykaz budynków i budowli, wykaz środków trwałych, wykaz
zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, informację o
szkodowości
2.3. Wnioski nie zawierające wymaganych przez Zamawiającego informacji,
określonych wzorem wniosku, o którym mowa powyżej, nie będą przez
Zamawiającego rozpatrywane. Wniosek wraz z zobowiązaniem należy
przekazać osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o
której mowa w Rozdziale I SIWZ.
2.4. Wniosek o udostępnienie poufnej części SIWZ wraz z zobowiązaniem
może złożyć wyłącznie Wykonawca posiadający uprawnienia do prowadzenia
działalności w zakresie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we
wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, zgodnie z
ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia
11.09.2015 r. (t. jedn. Dz.U. 2019 poz. 381 ze zm.).
2.5. Wniosek wraz z zobowiązaniem może złożyć wyłącznie osoba uprawniona
do reprezentacji Wykonawcy, która zobowiązana jest uwiarygodnić to
uprawnienie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
Ogłoszenie nr 540111337-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.
Świebodzin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 555022-N-2019
Data: 31-05-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000,
ul. ul. Zamkowa
1,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.6
Punkt:
2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2019-06-10, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-06-12, godzina: 12:00
Ogłoszenie nr 540115012-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.
Świebodzin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 555022-N-2019
Data: 31-05-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000,
ul. ul. Zamkowa
1,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 2019-06-12, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 2019-06-13, godzina: 12:00
Załączniki
- SIWZ
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1
- Wzór umowy
- Modyfikacja tresci SIWZ
- Modyfikacja tresci SIWZ
- Wyjaśnienia do SIWZ
- Wyjaśnienia do SIWZ
- Informacja z otwarcia ofert
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Autor | Edyta Tkocz |
---|---|
Data wytworzenia: | 2019-05-31 |
Osoba udostępniająca: | Robert Łobanowski |
Data udostępnienia: | 2019-06-07 14:41:02 |
Odwiedziny: | 95407 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Zarząd
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek Spółki
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Dostawa leków 2014
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO
- Cykliczne dostawy leków
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP I - remont dachów
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno -Ortopedycznego im. Dr L. Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków_
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LORO SP ZOZ w świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. Dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- USŁUGA W ZAKRESIE CAŁODZIENNEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW LORO SP ZOZ W ŚWIEBODZINIE - postępowanie II
- Dostawa aparatu do znieczuleń, kapnografu, pulsoksymetru, wieży artroskopowej z kompletnym osprzętem, aparatu do przeprowadzania zabiegów kriolezji oraz narzędzi operacyjnych
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów biologicznych, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych
- Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu do ćwiczeń fizycznych, wanny do hydromasażu, lamp operacyjnych oraz innych urządzeń i narzędzi medycznych
- Modernizacja stacji transformatorowej pod kątem zasilania rezerwowego z agregatu prądotwórczego
- Cykliczne dostawy środków odurzających i substancji psychotropowych
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej
- Obsługa Rejestracji do poradni specjalistycznych LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 408348 - 2014
- Świebodzin: Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na: Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls 4 świadczone w Lubuskim Ośrodku Rehabilitacyjno-Ortopedycznym w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej - postępowanie II
- Przetarg na dostawę bonów towarowych 06.03.2015
- Przetarg na wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP II - Remont, renowacja e
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LORO SP ZOZ
- Cykliczne dostawy leków, materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego oraz ostrzy jednorazowych do strzygarek dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Dostawa defibrylatora
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie - 2015
- Przetarg na:cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu medycznego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Świebodzin: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 154666 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
- Świebodzin: Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 170840 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 198596 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
- Przegląd okresowy urządzeń medycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na dostawę bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Obsługa do poradni specjalistycznych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o.
- Przeglądy okresowe aparatury medycznej
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LCO SP. zo. o.o w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych - 2016 r.
- Sporządzanie opisów badań RTG w systemie teleriadiologii
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap-II postępowanie
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz oblożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku "Zamku" LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku Zamku LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykiliczne dostawy leków dla LCO Sp. z o.o.
- Dowóz krwi na zapotrzebowanie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LCO Sp. z o.o.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap.
- Inwestycja polegająca na budowie windy zewnętrznej do budynku rehabilitacji, wymianie nawierzchni dziedzińca, wykonaniu chodników, dróg i parkingów na działce oznaczonej geodezyjnie nr 291/5, położonej przy ul. Zamkowej w II obrębie miasta Świebodzin
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków i materiałów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych oraz urządzeń medycznych jednorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 101907 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
- Kontrola okresowa obiektów budowlanych
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na przeprowadzenie pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy w Lubuskim Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. - nr sprawy ZP.ZO.44.2016
- Cykliczne dostawy leków dla Lubskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR rozdzielnicy nN zasilającej budynki Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp.z o.o. - Nr sprawy ZP.ZO.51.2016
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny - II postępowanie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz z usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie – II postępowanie
- Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. Nr sprawy ZP.ZO.68.2016
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO
- Dostawa wody mineralnej niegazowanej
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, ostrzy jednorazowych oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów ortopedycznych oraz urządzeń stosowanych przy zabiegach ortopedycznych do Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum - Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego, leków oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych w siedzibie Zamawiającego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na zakup wraz z dostarczeniem łóżek, materaców oraz szafek szpitalnych
- Z A P R O S Z E N I E D O S K Ł A D A N I A O F E R T na przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych.
- przegląd okresowy aparatu jezdnego RTG – ramię C ARMX-RAY
- Cykliczne dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Przegląd okresowy urządzeń
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem urządzeń lub narzędzi
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LCO im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego.
- Zaproszenie do składania ofert na na zakup śródoperacyjnego systemu monitoringu neurologicznego w chirurgii kręgosłupa
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu sprzętu mdycznego
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu aparatury mdycznej
- Usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji
- Zaproszenie do składania ofert na wywóz odpadów komunalnych
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na pranie bielizny szpitalnej
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pod nazwą: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO.
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na badania pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Dostawa narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych oraz myjki-dezynfekatora do basenów, kaczek i pojemników sanitarnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR
- Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie pomieszczeń na I piętrze w budynku „C” Oddziału Ortopedii B oraz wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania modernizacji układu wentylacji w budynku
- Zaproszenie do składania ofert na wymianę nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – III postępowanie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2018
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – IV postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – V postępowanie.
- Dostawa systemu radiologii cyfrowej bezpośredniej do analogowego aparatu rtg oraz przyłóżkowego przewoźnego aparatu analogowego rtg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych 2018
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku oraz zestawów operacyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa stołów operacyjnych oraz myjni dezynfektora
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy leków oraz dostawa narzędzi chirurgicznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych..
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w LCO SP. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z obiektów należących do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Naprawa Kardiomonitorów infinity Delta – zaproszenie do składania ofert
- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów - 2019
- Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę pomieszczeń na I piętrze w budynku C Oddziału Ortopedii B Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej - II postępowanie
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego w ramach zadania pn.:
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni.
- Przegląd okresowy sterylizatora plazmowego HMTS 30 E wraz z wymianą zestawów naprawczych do sterylizatorów w ilości 2 sztuk.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - III postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Dostawa systemu rejestracji czasu pracy – zapytanie ofertowe
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2019
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Zaproszenie do składania ofert na ochronę osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Dostawa sterylizatora parowego do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.,
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej.
- Zaproszenie na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie na świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej, budowlano-wykonawczej wielobranżowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na I piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, kli
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej.
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę ciekłego azotu medycznego do siedziby Zamawiającego.
- Dostawa łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- „Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej systemu wentylacji i klimatyzacji bloków operacyjnych i pomieszczeń towarzyszących”
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa myjni dezynfektora, myjni do kaczek i basenów oraz ogrzewacza pacjenta dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy implantów i materiałów medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie – II postępowanie.
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2020
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej, medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce o
- Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej,medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce oz
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.
- Dostawa stołu operacyjnego, urządzenia do bezkontaktowej iluminacji naczyniowej, sterylizatora plazmowego oraz łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego
- Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej ..
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa mobilnego aparatu rentgenowskiego z ramieniem C dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych oraz złożenie oferty cenowej na integrację systemu HIS Zamawiającego z systemem informatycznym Wykonawcy
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o...
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS..
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych, materiałów medycznych jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- „Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic budynku A szpitala na pomieszczenia socjalne dla pracowników w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o. ,
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego..
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. .
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych oraz koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
- Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz mebli medycznych na potrzeby Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej, opatrunków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych oraz dostawa roweru stacjonarnego, wideolaryngoskopu i optyki artroskopowej dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych.
- „Zaprojektowanie, dostawa i modernizacja układu sterowania centralami wentylacyjnymi obsługujących salę operacyjną wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi w LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie”
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza sp. z o.o. w Świebodzinie
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego-II postępowanie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 – II postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku i opatrunków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie,
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie_
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.,
- Zaproszenie do składania ofert na Projekt budowlany na stację uzdatniania wody wraz z kosztorysem, projektem sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do budynku LCO Sp. z o.o., zbiornikiem retencyjnym zewnętrznym V75m3 wraz z pozwoleniem na budowę w tym za
- cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie_
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zapytanie ofertowe na wymianę kolimatora w aparacie RTG
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.,
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pod nazwą: Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie LCO w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1.
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych - II postępowanie
- Dostawa, wymiana i naprawa akcesoriów do aparatu rtg Simens Multix Top dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych.
- Dokumenty do pobrania
- Lokalizacja
- Przetargi na wynajem pomieszczeń
- Status prawny i forma prawna
- Struktura organizacyjna
- Przedmiot działalności
- Organy Spółki, kompetencje, tryb działania, sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
- Praca/Konkursy
- Sposób załatwiania spraw
- Udostępnianie informacji publicznej
- Regulamin Organizacyjny
- Informacja o pomocy publicznej
- Instrukcja korzystania z BIP
- Ewidencje i rejestry
- Kontrole
- Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
- ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza