Badania laboratoryjne dla pacjentów stacjonarnych, niezbędne do wykonania określonej procedury są bezpłatne.
Czy Ośrodek dysponuje bazą hotelową?
Nie, Ośrodek nie dysponuje bazą hotelową.
Czy szczepienie WZW jest obowiązkowe?
Nie – u Pacjentów, u których przewidziane jest wykonanie zabiegu operacyjnego jest zalecane
Jaki jest okres oczekiwania w „kolejce”?
Informacje o Kolejkach Oczekujących Pacjentów można uzyskać pod nr tel. 068 – 452 23 12
w godzinach 8.00 – 13.00
Gdzie należy się zgłosić w dniu przyjęcia?
W celu przyjęcia do szpitala na leczenie stacjonarne należy zgłosić się do Izby Przyjęć
w godzinach 9.00 – 11:00.
Co powinienem zabrać do Waszego szpitala?
zaświadczenie o szczepieniu WZW typu B (zalecane),
wcześniejsza dokumentacja leczenia danego schorzenia,
oznaczona grupa krwi (gdy wcześniej została oznaczona),
leki zażywane na stałe (w oryginalnych opakowaniach),
2 kule łokciowe,
przybory toaletowe, ręcznik.
Jakie dokumenty potrzebne są przy przyjęciu do LCO Sp. z o.o.?
Dowód osobisty (w przypadku osób niepełnoletnich – dokument z peselem)
Szpital potwierdza ubezpieczenie w systemie e-WUŚ
Czy powinienem powiadomić LCO Sp. z o.o. o rezygnacji z leczenia?
Tak – w przypadku leczenia:
operacyjnego pod nr 068 452 23 12
rehabilitacyjnego usprawniającego nr 068 475 06 76
rehabilitacyjnego poszpitalnego nr 068 475 06 62
chirurgi ręki pod nr 068 475 06 00
Jak dokonuje się zapisu w Kolejkę Oczekujących Pacjentów?
Warunkiem wpisania jest uzyskanie skierowania od lekarza specjalisty na wykonanie określonego zabiegu operacyjnego bądź rehabilitację w oddziale stacjonarnym.
Czy w LCO Sp. z o.o. można wypożyczyć zdjęcia RTG (np. na komisję lekarska)?
Obecnie zdjęcia wykonywane są aparatem cyfrowym i można je otrzymać za opłatą nagrane na nośniku CD/DVD.
Czy muszę zaopatrzyć się w leki stosowane w związku z innymi schorzeniami?
Przy przyjęciu do LCO Sp. z o.o. pacjent powinien posiadać leki stosowane w związku z innymi schorzeniami (np. nadciśnienie, cukrzyca, itp).
Czy należy zaopatrzyć się w leki i materiały medyczne niezbędne do udzielenia świadczenia w Waszym Ośrodku?
Nie. Ośrodek zapewnia pacjentowi hospitalizowanemu na oddziale leki i materiały medyczne niezbędne do udzielenia określonego świadczenia.