Ewidencje i rejestry
Apteka:
Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych
Rejestr temperatury lodówki
Rejestr temperatury w aptece
Rejestr temperatury w magazynie aptecznym
Rejestr decyzji i komunikatów GIF
Rejestr zamówień na towary zgodne z art.36z .u 4 ustawy prawo farmaceutyczne
Pielęgniarka epidemiologiczna:
Rejestr zakażeń szpitalnych.
Statystyka medyczna:
Rejestr dokumentacji indywidualnej wewnętrznej w formie historii choroby
Księgi głównej przyjęć i wypisów
Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych udzielanych w izbie przyjęć
Listy oczekujących na udzielenie świadczenia zdrowotnego finansowanego ze środków publicznych
Księgi chorych oddziału
Księgi raportów lekarskich
Księgi raportów pielęgniarskich
Księga zabiegów
Księga bloku operacyjnego
Księgi pracowni diagnostycznej
Księgowość:
Rejestr wydania leków z apteki
Rejestr bankowy
Rejestr faktur – zobowiązania
Rejestr faktur – należności
Rejestr należności ZFŚS
Rejestr raportów kasowych
Rejestr dokumentów polecenie księgowania
Rejestr dokumentów płacowych
Rejestr druków ścisłego zarachowania
Rejestr sprzedaży VAT
Rejestr zakupów VAT
Rejestr środków trwałych
Rejestr nisko cennych składników majątku
Kadry:
Rejestr pracowników
Rejestr personelu med. zatrudnionego na podstawie umów cywilnoprawnych
Rejestr osób uprawnionych do korzystania z ZFŚS
Rejestr osób, którym udzielono pożyczki mieszkaniowej
Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
Rejestr osób upoważnionych do dostępu do informacji zastrzeżonych
Dział techniczny:
Wykaz sprzętu medycznego,
Wykaz odpadów medycznych
Zestawienia umów najmu
Sekretariat:
Rejestr audytów wewnętrznych
Rejestr działań korygujących
Rejestr zarządzeń wewnętrznych Prezesa Zarządu
Rejestr upoważnień
Rejestr pełnomocnictw
Rejestr skarg pisemnych
Rejestr skarg ustnych
Rejestr wniosków pisemnych
Rejestr wniosków ustnych
Rejestr Uchwał Zarządu
Rejestr delegacji
Książka kontroli zewnętrznych
Dziennik korespondencyjny (poczta przychodząca i wychodząca)
Pocztowa książka nadawcza
Rejestr wyjść prywatnych i służbowych pracowników
Rejestr zdarzeń niepożądanych
Rejestr faktur przekazywanych na blok operacyjny
Rejestr uchwał Rady Nadzorczej w trybie obiegowym
Dział zamówień publicznych:
Rejestr postępowań powyżej 30 tys. euro.
Archiwum
1.W LCO obowiązuje podział dokumentacji na:
1. Dokumentację medyczną.
2. Dokumentację nie medyczną (zakładową):
- materiały archiwalne (A)
- materiały niearchiwalne (B)
2. Zakończoną dokumentację medyczną z przekazuje się do komórki organizacyjnej właściwej do spraw dokumentacji chorych i statystyki medycznej. Następnie dokumentację medyczną przekazuje się do komórki organizacyjnej Archiwum.
3. Komórki organizacyjne przekazują dokumentację do archiwum zakładowego na mocy Zarządzenia Prezesa Zarządu lub na podstawie ustalonego terminarza w porozumieniu z archiwistą zakładowym.
A) w systemie tradycyjnym przejmowanie dokumentacji polega na jej przekazaniu do archiwum zakładowego na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego;
B) spis zdawczo odbiorczy sporządza się odrębnie dla materiałów archiwalnych (w 4 egzemplarzach) i odrębnie dla dokumentacji niearchiwalnej (w 3 egzemplarzach). W ramach podziału sporządza się odrębne spisy dla specyficznych rodzajów dokumentacji technicznej, audiowizualnej, osobowej.
4. Organizację, zadania i zakres działania Archiwum zakładowego, tryb przejmowania dokumentacji z komórek organizacyjnych, sposób ich przechowywania, ewidencjonowania i zabezpieczania w archiwum, zasady udostępniania akt, jak również zasady i tryb przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych oraz dokumentacji niearchiwalnej do zniszczenia lub na makulaturę określa Instrukcja organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego z dnia 28.10.2016r.
Na podstawie art. 96 ust. 5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.
2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) protokoły lub załączniki do
protokołu z postępowań Zamawiający udostępnia na wniosek.
Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W
przypadku protokołu lub załączników sporządzonych w postaci papierowej,
jeżeli z przyczyn technicznych znacząco utrudnione jest udostępnienie
tych dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w
szczególności z uwagi na ilość żądanych do udostępnienia dokumentów,
zamawiający informuje o tym wnioskodawcę i wskazuje sposób, jaki mogą
być one udostępnione.
W celu realizacji prawa pacjenta do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych Lubuskie
Centrum Ortopedii sp. z o.o. udostępnia dokumentację medyczną w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta
i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U z 2009 r. Nr 52 poz. 417 z późno zm.).
Zgodnie z art. 26. ust. 1 w/w ustawy Szpital udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie pisemnie
upoważnionej przez pacjenta. Po śmierci pacjenta prawo do wglądu w dokumentację medyczną ma osoba upoważniona przez pacjenta za życia.
Formy udostępniania:
- do wglądu w siedzibie LCO
- poprzez sporządzenie jej wyciągów, odpisów lub kopii wydruków;
- poprzez wydanie oryginału dokumentacji za pokwitowaniem odbioru, z zastrzeżeniem jej zwrotu po wykorzystaniu, jeżeli uprawniony organ lub podmiot żąda udostępniena oryginałów tej dokumentacji,
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
- na informatycznym nośniku danych.
Aby uzyskać kserokopię dokumentacji medycznej należy skontaktować się z Izbą Przyjęć w wygodnej dla pacjenta formie ( osobiście, telefonicznie, pocztą lub mailowo).
Termin udostępnienia dokumentacji medycznej
– bez zbędnej zwłoki.
Forma odbioru dokumentacji medycznej
– po uprzednim uzgodnieniu.
Załączniki
Autor | Robert Łobanowski |
---|---|
Data wytworzenia: | 2017-03-31 |
Osoba udostępniająca: | Robert Łobanowski |
Data udostępnienia: | 2017-04-13 10:55:13 |
Odwiedziny: | 153524 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Zarząd
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek Spółki
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Dokumenty do pobrania
- Lokalizacja
- Przetargi na wynajem pomieszczeń
- Status prawny i forma prawna
- Struktura organizacyjna
- Przedmiot działalności
- Organy Spółki, kompetencje, tryb działania, sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
- Praca/Konkursy
- Sposób załatwiania spraw
- Udostępnianie informacji publicznej
- Regulamin Organizacyjny
- Informacja o pomocy publicznej
- Instrukcja korzystania z BIP
- Ewidencje i rejestry
- Kontrole
- Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
- ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza