Sposób załatwiania spraw
1. Wszelka korespondencja przychodząca powinna zostać dostarczona do Sekretariatu Prezesa Zarządu, gdzie odnotowywana jest w Dzienniku korespondencji, a następnie kierowana przez Prezesa Zarządu do odpowiednich komórek organizacyjnych celem dalszego załatwienia.
2. Przyjmowane sprawy są rozstrzygane wg kolejności wpływu.
3. Informację o stanie załatwienia sprawy można uzyskać przez kontakt z sekretariatem Prezesa Zarządu.
4. Skargi i wnioski rozpatrywane są zgodnie z obowiązującą w Szpitalu procedurą.
5. Rozpatrywane są skargi/wnioski dostarczane osobiście, listownie, faksem i pocztą elektroniczna.
Załączniki
Autor | Robert Łobanowski |
---|---|
Data wytworzenia: | 2017-03-20 |
Osoba udostępniająca: | Robert Łobanowski |
Data udostępnienia: | 2017-03-23 13:12:15 |
Odwiedziny: | 264185 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Zarząd
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek Spółki
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Dokumenty do pobrania
- Lokalizacja
- Przetargi na wynajem pomieszczeń
- Status prawny i forma prawna
- Struktura organizacyjna
- Przedmiot działalności
- Organy Spółki, kompetencje, tryb działania, sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
- Praca/Konkursy
- Sposób załatwiania spraw
- Udostępnianie informacji publicznej
- Regulamin Organizacyjny
- Informacja o pomocy publicznej
- Instrukcja korzystania z BIP
- Ewidencje i rejestry
- Kontrole
- Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
- ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza