Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.: Kompleksowa
dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie
usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im.
dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
29063000000000, ul.
ul. Zamkowa
1
,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (URL): www.loro.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.loro.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.loro.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie zamawiającego-sekretariat
Adres:
ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa
dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie
usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im.
dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
ZP.ZN.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie, zgodnie z prognozowanym zużyciem energii w oparciu o dane dotyczące układów zasilania oraz inne dane opisane poniżej w okresie 36 miesięcy od 01.07.2020 r. do 30.06.2023 r. 2. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2019, poz. 1145 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie. 3. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy Prawo energetyczne. 4. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem. Prognozowane zużycie energii na 36 miesięcy w kWh: Zamkowa 1 - 1477212, Poznańska 13 - 38007, Pl. Browarniany - 2091, łącznie 1517310 kWh
II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
65310000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.7. Zamawiający zakłada możliwość zużycia energii w ilości nie większej niż 15 % prognozowanego zużycia w okresie 36 miesięcy. Na tej podstawie i w przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zużycia zostanie zawarta odrębna umowa w trybie art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z poźn. zm.).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek
w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który posiada
•aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki
•aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki
W przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej,
musi posiadać podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD)
na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD. W tym
celu Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o podsiadaniu umowy na
świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)
aktualna koncesja na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki
2) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia – załącznik nr 2 i 3 3) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Wszelkie pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie Wykonawca załącza do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.9
Zamawiający , zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość
zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w wypadku:
a) zmiany przepisów Prawa energetycznego lub wydanych na tej podstawie
przepisów wykonawczych mających zastosowanie do Umowy, w tej sytuacji
postanowienia Umowy sprzeczne z nimi stracą ważność zaś w ich miejsce
będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa,
b) zmiany (wprowadzenia nowej) Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci
Rozdzielczej (Dystrybucyjnej) OSD, w tej sytuacji postanowienia Umowy,
których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały
zastosowanie przepisy nowej instrukcji
c) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego
jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych ,które w
umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego),
danych Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym danych teleadresowych, nazwy
czy też formy prawnej którejkolwiek ze Stron , w tej sytuacji
postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich
miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po
skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 1.15 poniżej
d) zmiany ceny w wyniku ustawowej zmiany wysokości podatku akcyzowego
lub podatku VAT, , w tej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie
zmniejszeniu lub zwiększeniu, gdy zmianie ulegną ceny jednostkowe
wynikające z wprowadzenia nowej stawki podatku akcyzowego lub podatku
VAT, zgodnie z zapisami ust 1.14 poniżej.
e) zmian ilości punktów poboru energii elektrycznej ( zwiększenia lub
zmniejszenia), przy czym stawki cenowe podane w Formularzu ofertowym
obowiązywać będą dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, w tej
sytuacji postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w
ich miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po
skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 1.15 poniżej
f) zmian cen jednostkowych dla określonych w umowie grup taryfowych w
przypadku zmiany „Taryfy dla energii elektrycznej” Wykonawcy,
zatwierdzonej prze Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W tej sytuacji
postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich
miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po
skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 1.15 poniżej
g) zmian stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji w przypadku
zmiany „Taryfy dla usługi dystrybucji energii elektrycznej”
zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, która reguluje
kwestie związane ze świadczeniem usług dystrybucji. W tej sytuacji
postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich
miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po
skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 1.15 poniżej
h) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę, , w tej sytuacji postanowienia Umowy,
dotyczące zmiany wynagrodzenia wykonawcy, tj. jego zwiększenia lub
obniżenia, zaczną obowiązywać po podpisaniu stosownego aneksu, o którym
mowa w ust. 1.13 na zasadach określonych poniżej w ust. 1.10 – 1.12
i) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne , w tej sytuacji postanowienia Umowy, dotyczące zmiany
wynagrodzenia wykonawcy, tj. jego zwiększenia lub obniżenia, będą
obowiązywać po podpisaniu stosownego aneksu, o którym mowa w ust. 1.13
na zasadach określonych poniżej w ust. 1.10 – 1.12
1.10. Celem dokonania zmian wynagrodzenia, o których mowa w ust. 1.9
pkt h) i i) Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem, o
którym mowa w ust. 1.16 poniżej j, przy czym zobowiązany jest także do
przedłożenia wraz z wnioskiem dokumentów niezbędnych do oceny przez
Zamawiającego czy zmiany mają wpływ na koszty wykonania umowy przez
Wykonawcę, a w szczególności:
a) szczegółowej kalkulacji proponowanej zmiany wysokości wynagrodzenia
oraz wykazania adekwatności propozycji do zmiany kosztów wykonania
umowy,
b) innych dokumentów, w tym kopii umów z pracownikami realizujących
zamówienie a także potwierdzenie zgłoszenia w/w osób do ubezpieczeń.
Prawo żądania zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust 1.9
pkt h) i i) przysługuje także Zamawiającemu. Zapisy ust. 1.10-1.13
stosuje się odpowiednio.
1.11 W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku i dokumentów, o
których mowa w ust. 1.10 Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o
jego uzupełnienie poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji i
dokumentów.
1.12 W terminie 14 dni od otrzymania kompletnego wniosku Zamawiający
przedstawi Wykonawcy pisemne stanowisko w przedmiocie złożonego wniosku.
Za dzień przekazania stanowiska Strony uznają dzień wysłania pisma na
adres Wykonawcy.
1.13 W przypadku wykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa
w ust. 1.9 pkt h) i i) na koszty wykonania zamówienia, Strony uzgodnią
treść aneksu do umowy w terminie 14 dni od dnia przedłożenia przez
Wykonawcę jego projektu Zamawiającemu. W przypadku, gdy Strony nie dojdą
do porozumienia w kwestii aneksu lub zasadności wniosku, o którym mowa
powyżej Wykonawca lub Zamawiający może wypowiedzieć pisemnie umowę w z
terminem 2 miesięcznego wypowiedzenia liczonego od początku miesiąca
następnego po dacie złożonego wypowiedzenia.
1.14 Zmiany wynikające z ust. 1.9 pkt d) nie wymagają aneksu do umowy a
jedynie pisemnej informacji i będą obowiązywały od daty ich
obowiązywania wynikających z odpowiednich ustaw.
1.15 Dla zmiany wynikające z ust. 1.9 pkt c), e, f) g) oraz danych
Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym danych teleadresowych, nazwy czy też
formy prawnej którejkolwiek ze Stron wystarczające jest pisemne
powiadomienie o zaistniałej zmianie wysłane drugiej Stronie za
potwierdzeniem odbioru. Do chwili skutecznego powiadomienia o w/w
zmianie wszelkie dane ujęte w niniejszej umowie uznaje się za aktualne.
1.16 Pozostałe zmiany postanowień umowy odbywać się będą w formie
pisemnej pod rygorem nieważności. Strona wnosząca o zmianę inicjuje
zmianę pisemnie podając uzasadnienie zmiany oraz przedstawia propozycję
aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie nr 540087793-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.
Świebodzin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 539801-N-2020
Data: 14/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000,
ul. ul. Zamkowa
1,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4750601, e-mail
lco@loro.pl, faks
68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 2020-05-22, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 2020-05-27, godzina: 09:00
Załączniki
- SIWZ
- Istotne postanowienia umowy - załązcnik nr 5
- Modyfikacja tresci SIWZ
- Wyjaśnienia do SIWZ
- Informacja z otwarcia ofert
- Zawiadomienie o wyborze oferty najorzystniejszej
Autor | Joanna Piotrowska |
---|---|
Data wytworzenia: | 2020-05-14 |
Osoba udostępniająca: | Robert Łobanowski |
Data udostępnienia: | 2020-05-21 13:28:53 |
Odwiedziny: | 116826 |
Ustawienia wyświetlania strony
Menu przedmiotowe
- Dane teleadresowe
- Zarząd
- Osoby pełniące funkcje
- Majątek Spółki
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Dostawa leków 2014
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO
- Cykliczne dostawy leków
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP I - remont dachów
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno -Ortopedycznego im. Dr L. Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków_
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LORO SP ZOZ w świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. Dr Lecha Wierusza SP ZOZ w Świebodzinie
- USŁUGA W ZAKRESIE CAŁODZIENNEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW LORO SP ZOZ W ŚWIEBODZINIE - postępowanie II
- Dostawa aparatu do znieczuleń, kapnografu, pulsoksymetru, wieży artroskopowej z kompletnym osprzętem, aparatu do przeprowadzania zabiegów kriolezji oraz narzędzi operacyjnych
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów biologicznych, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych
- Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu do ćwiczeń fizycznych, wanny do hydromasażu, lamp operacyjnych oraz innych urządzeń i narzędzi medycznych
- Modernizacja stacji transformatorowej pod kątem zasilania rezerwowego z agregatu prądotwórczego
- Cykliczne dostawy środków odurzających i substancji psychotropowych
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej
- Obsługa Rejestracji do poradni specjalistycznych LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 408348 - 2014
- Świebodzin: Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku do LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na: Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls 4 świadczone w Lubuskim Ośrodku Rehabilitacyjno-Ortopedycznym w Świebodzinie
- Wykonanie tablicy pamiątkowej - postępowanie II
- Przetarg na dostawę bonów towarowych 06.03.2015
- Przetarg na wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
- Wykonanie robót budowlanych w postępowaniu pod nazwą: Remont, renowacja elewacji i detalu architektonicznego, remont dachu budynków A, B, C Lubuskiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Ortopedycznego w Świebodzinie przy ul. Zamkowej 1. ETAP II - Remont, renowacja e
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LORO SP ZOZ
- Cykliczne dostawy leków, materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego oraz ostrzy jednorazowych do strzygarek dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Dostawa defibrylatora
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie - 2015
- Przetarg na:cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu medycznego dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Świebodzin: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LORO SP ZOZ przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 154666 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
- Świebodzin: Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 170840 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
- Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 198596 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
- Przegląd okresowy urządzeń medycznych
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Przetarg na dostawę bonów towarowych dla pracowników LORO w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie - II postępowanie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie
- Obsługa do poradni specjalistycznych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o.
- Przeglądy okresowe aparatury medycznej
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych do LCO SP. zo. o.o w Świebodzinie
- Przeprowadzenie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych - 2016 r.
- Sporządzanie opisów badań RTG w systemie teleriadiologii
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap-II postępowanie
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz oblożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku "Zamku" LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku Zamku LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykiliczne dostawy leków dla LCO Sp. z o.o.
- Dowóz krwi na zapotrzebowanie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla LCO Sp. z o.o.
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls wraz z wdrożeniem wydruku recept w systemie Eskulap.
- Inwestycja polegająca na budowie windy zewnętrznej do budynku rehabilitacji, wymianie nawierzchni dziedzińca, wykonaniu chodników, dróg i parkingów na działce oznaczonej geodezyjnie nr 291/5, położonej przy ul. Zamkowej w II obrębie miasta Świebodzin
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków i materiałów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych oraz urządzeń medycznych jednorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie Numer ogłoszenia: 101907 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
- Kontrola okresowa obiektów budowlanych
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na przeprowadzenie pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy w Lubuskim Centrum Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. - nr sprawy ZP.ZO.44.2016
- Cykliczne dostawy leków dla Lubskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów szpitala
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR rozdzielnicy nN zasilającej budynki Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp.z o.o. - Nr sprawy ZP.ZO.51.2016
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny
- Zaproszenie do składania ofert na sprzęt medyczny na blok operacyjny - II postępowanie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz z usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie – II postępowanie
- Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę oprogramowania do planowania przymiarowego zabiegów ortopedycznych wraz usługami towarzyszącymi do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. Nr sprawy ZP.ZO.68.2016
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO
- Dostawa wody mineralnej niegazowanej
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, ostrzy jednorazowych oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów ortopedycznych oraz urządzeń stosowanych przy zabiegach ortopedycznych do Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum - Ortopedii im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego, leków oraz filtrów antybakteryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych w siedzibie Zamawiającego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. L. Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na zakup wraz z dostarczeniem łóżek, materaców oraz szafek szpitalnych
- Z A P R O S Z E N I E D O S K Ł A D A N I A O F E R T na przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych.
- przegląd okresowy aparatu jezdnego RTG – ramię C ARMX-RAY
- Cykliczne dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Przegląd okresowy urządzeń
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem urządzeń lub narzędzi
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów LCO im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego.
- Zaproszenie do składania ofert na na zakup śródoperacyjnego systemu monitoringu neurologicznego w chirurgii kręgosłupa
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu sprzętu mdycznego
- Zaproszenie do składania ofert na usługe przewglądu aparatury mdycznej
- Usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji
- Zaproszenie do składania ofert na wywóz odpadów komunalnych
- Zaproszenie do składania ofert na modernizację klimatyzacji - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na pranie bielizny szpitalnej
- Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pod nazwą: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls EVO.
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę myjki-dezynfekatora - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na badania pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Dostawa narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych oraz myjki-dezynfekatora do basenów, kaczek i pojemników sanitarnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Zaproszenie do składania ofert na naprawę układu SZR
- Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie pomieszczeń na I piętrze w budynku „C” Oddziału Ortopedii B oraz wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania modernizacji układu wentylacji w budynku
- Zaproszenie do składania ofert na wymianę nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą
- Cykliczne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz ostrzy jednorazowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej na bezprzewodową instalację przywoławczą - II postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – III postępowanie.
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2018
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – IV postępowanie.
- Cykliczne dostawy leków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Wymiana nieczynnej instalacji przywoławczej – V postępowanie.
- Dostawa systemu radiologii cyfrowej bezpośredniej do analogowego aparatu rtg oraz przyłóżkowego przewoźnego aparatu analogowego rtg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Przeprowadzenie kontroli obiektów budowlanych 2018
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku oraz zestawów operacyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa stołów operacyjnych oraz myjni dezynfektora
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy leków oraz dostawa narzędzi chirurgicznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Usługi sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Cykliczne dostawy implantów, narzędzi, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych..
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w LCO SP. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z obiektów należących do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Naprawa Kardiomonitorów infinity Delta – zaproszenie do składania ofert
- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu okresowego sprężarek i pomp próżniowych oraz wymiany filtrów - 2019
- Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę pomieszczeń na I piętrze w budynku C Oddziału Ortopedii B Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej - II postępowanie
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego w ramach zadania pn.:
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni.
- Przegląd okresowy sterylizatora plazmowego HMTS 30 E wraz z wymianą zestawów naprawczych do sterylizatorów w ilości 2 sztuk.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonanie badań pól elektromagnetycznych oraz testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych.
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - II postępowanie
- Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Gipsowni i Poczekalni - III postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Dostawa systemu rejestracji czasu pracy – zapytanie ofertowe
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2019
- Cykliczne dostawy leków i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Zaproszenie do składania ofert na ochronę osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Dostawa sterylizatora parowego do Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie.
- Cykliczne dostawy materiałów jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz materiałów opatrunkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.,
- Zaproszenie do składania ofert na ekspertyzę hydrogeologiczną stanu technicznego studni głębinowej na ujęciu wody podziemnej.
- Zaproszenie na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie na świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych
- Zaproszenie do składania ofert na usługę w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej, budowlano-wykonawczej wielobranżowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na I piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, kli
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej.
- Zaproszenie do składania ofert na dostawę ciekłego azotu medycznego do siedziby Zamawiającego.
- Dostawa łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- „Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej systemu wentylacji i klimatyzacji bloków operacyjnych i pomieszczeń towarzyszących”
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego użytku i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa myjni dezynfektora, myjni do kaczek i basenów oraz ogrzewacza pacjenta dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy implantów i materiałów medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków LCO im. Dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie – II postępowanie.
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o..
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. w Świebodzinie 2020
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej, medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce o
- Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Przebudowa części pomieszczeń dla oddziału ortopedii B, zlokalizowanego na 1 piętrze w budynku C wraz z montażem wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, cieplnej,medycznej oraz elektroenergetycznej w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie, na działce oz
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.
- Dostawa stołu operacyjnego, urządzenia do bezkontaktowej iluminacji naczyniowej, sterylizatora plazmowego oraz łóżek szpitalnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o..
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie
- Usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego
- Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych i koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Obsługa rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Cykliczne dostawy implantów, materiałów i urządzeń medycznych, preparatów biologicznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
- Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej ..
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej i preparatów do leczenia ran dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa mobilnego aparatu rentgenowskiego z ramieniem C dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych oraz złożenie oferty cenowej na integrację systemu HIS Zamawiającego z systemem informatycznym Wykonawcy
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o...
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS..
- Cykliczne dostawy leków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o..
- Cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych, materiałów medycznych jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie..
- „Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic budynku A szpitala na pomieszczenia socjalne dla pracowników w Lubuskim Centrum Ortopedii w Świebodzinie
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o. ,
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego..
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na usługę obsługi rejestracji do poradni specjalistycznych w Lubuskim Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. .
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych, materiałów opatrunkowych oraz koców do ogrzewacza dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
- Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz mebli medycznych na potrzeby Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych, odzieży chirurgicznej, opatrunków i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych
- Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych oraz dostawa roweru stacjonarnego, wideolaryngoskopu i optyki artroskopowej dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Pl. Browarniany 2 a,b,c wraz z wykonaniem stosownych szkiców niezbędnych do wyodrębnienia lokali położonych w budynku a także wykonanie operatów szacunkowych.
- „Zaprojektowanie, dostawa i modernizacja układu sterowania centralami wentylacyjnymi obsługujących salę operacyjną wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi w LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie”
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie..
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w Świebodzinie sp. z o.o..
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza sp. z o.o. w Świebodzinie
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup Detektora XD +17ec kompatybilnego ze stacją aparatury Technika NX oraz z posiadanym systemem FLES przez Zamawiającego-II postępowanie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1
- Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 – II postępowanie
- Cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku i opatrunków dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie,
- Usługa sprzątania oddziałów, poradni i innych pomieszczeń Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Spółka z o.o. oraz wykonywania innych czynności pomocowych przy pacjencie_
- Cykliczne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza sp. z o. o.,
- Zaproszenie do składania ofert na Projekt budowlany na stację uzdatniania wody wraz z kosztorysem, projektem sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do budynku LCO Sp. z o.o., zbiornikiem retencyjnym zewnętrznym V75m3 wraz z pozwoleniem na budowę w tym za
- cykliczne dostawy nici chirurgicznych, materiałów szewnych i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie_
- Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.,
- Zapytanie ofertowe na wymianę kolimatora w aparacie RTG
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.,
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pod nazwą: Budowa Pawilonu Rehabilitacyjnego na terenie LCO w Świebodzinie Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1.
- Cykliczne dostawy implantów stosowanych w procedurach ortopedycznych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.,
- Cykliczne dostawy leków, środków odurzających i substancji psychotropowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych.
- Zaproszenie do składania ofert na wykonywania badń laboratoryjnych - II postępowanie
- Dostawa, wymiana i naprawa akcesoriów do aparatu rtg Simens Multix Top dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Konkurs ofert na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych.
- Dokumenty do pobrania
- Lokalizacja
- Przetargi na wynajem pomieszczeń
- Status prawny i forma prawna
- Struktura organizacyjna
- Przedmiot działalności
- Organy Spółki, kompetencje, tryb działania, sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
- Praca/Konkursy
- Sposób załatwiania spraw
- Udostępnianie informacji publicznej
- Regulamin Organizacyjny
- Informacja o pomocy publicznej
- Instrukcja korzystania z BIP
- Ewidencje i rejestry
- Kontrole
- Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
- ePUAP - Elektroniczna skrzynka podawcza